عکس ماشین سقف پانوراما

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

همه چیز درباره سقف پانوراما

همه چیز درباره سقف پانوراما

یکی دیگر از آن آپشن های دهان پر کن و هزینه بردار در صنعت خودرو سقف پانوراما است که کفه ترازو مشکلات آن بر مزایایش سنگینی می کند. در این مقاله با زیر و بم سقف پانوراما آشنا می شویم.

تفاوت سقف پانوراما و سقف سانروف +عکس

یکسری آپشن موجود است که فقط برای لذت بیشتر از فضای موجود در خودرو قرار داده می شوند و هدف از قرارگیری آنها آنچنان کاربردی نیست.

از سقف پانوراما در خودروهای لوکس چه میدانید؟ / تفاوت سانروف ...

یکی از آپشن‌هایی که در چند سال اخیر بر روی خودروهای لوکس قرار می‌گیرد و رفته‌رفته متداول می‌شود، سقف پانوراما بوده که در برخی خودروها بصورت استاندارد وجود دارد.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین سقف پانوراما

فرارو

رانا پلاس جدید ایران خودرو، مجهز به سقف شیشه‌ای و گیربکس شش سرعته، به زودی وارد بازار خواهد شد.

تفاوت‌های سقف پانوراما با سانروف و مونروف در چیست؟

همه ما تقریباً سانروف را می شناسیم اما بسیاری سانروف را با مونروف و سقف پانوراما اشتباه گرفته و تفاوت این سه را با یکدیگر

پانوراما ماشین چیست + لیست ماشین هایی که سقف پانوراما دارند؟

معنی پانوراما در خودرو چیست یا پانوراما ماشین چیست ; لیست ماشین هایی که سقف پانوراما دارند ; همه چیز در مورد آپشن جذاب پانوراما ; معایب و مزایا سقف پانوراما ؟ چه ماشین هایی سقف پانوراما دارند؟

چه ماشین هایی از تیگو و آریزو سقف پانوراما دارند؟

آسیا خودرو یکی نمایندگان برتر محصولات مدیران خودرو و ایران خودرو ست که امکان خرید و فروش نقد و اقساطی خودرو با قیمت مناسب و تحویل فوری را فراهم میکند.

سقف های پانوراما چه مزایا و معایبی دارند؟

سقف های پانوراما چه مزایا و معایبی دارند؟ | اسب بخار | امروز می بینیم که علاوه بر خودروهای خارجی در برخی از خودروهای داخلی نیز از سقف

مزایا و معایب سقف پانوراما در خودرو

از سقف پانوراما در خودروهای لوکس چه میدانید؟ / تفاوت سانروف و سقف پانوراما چیست؟+عکس

برچسب ها :
پست های منتخب