عکس موتور سوار دیوار مرگ

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

عکس های دیدنی دختر موتور سوار دیوار مرگ در ایران

دیوار مرگ (عکس)

فرارو

با حضور مسافران نوروزی در بندر بوشهر، برنامه نمایش دیوار مرگ برای سرگرمی و تفریح میهمانان این بندر هر شب با حضور دو موتور سوار انجام می‌شود. حرکات نمایشی مهیج و خطرناک این دو موتور سوار باعث به هیجان آمدن تماشاگران می‌شود.

شور زندگی دختر موتورسوار بر دیوار مرگ! - تابناک

استاد هندی با حوصله قصه زندگی اش را از اول تعریف کرده و می گوید: پدر و مادرم موتور سوار دیوار مرگ بودند. پدرم در کشورهای اروپایی و آفریقایی بر دیوار مرگ موتور سواری می کرد. 24 فرزند از چهار همسر بودیم. پدرم تصمیم می گیرد به تمام فرزندانش این حرفه را آموزش دهد.

بیشتر بخوانید : عکس موتور سوار دیوار مرگ

دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ

مشاهده تصاویری با موضوع گزارش تصويری با عنوان دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ را در گالری عکس آسان دانلود مشاهده نمایید

موتورسواری بر روی دیوار مرگ +فیلم

این دیوار مرگ نه تنها استوانه ای نیست بلکه از چوب هم ساخته نشده است.

شور زندگی سمیه و خانواده اش بر دیوار مرگ! - تابناک

دیوار مرگ»

در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید

تصاویر/ موتورسوار دیوار وحشت

رمضان روشن ضمیر موتورسوار 55 ساله دیوارمرگ است که از سن 25سالگی موتور سواری می‌کند. او 20 سال در دیوار مرگ پارک ملت مشهد موتورسواری می‌کرده که بعد از جمع شدن دیوار پارک با کمک چند نفر از علاقمندان دیوار دیگری در باغ وحش مشهد احداث کرده است و 15 سال است که برای بازدید کنندگان از باغ وحش برنامه اجرا می کند.

فرارو

دیوار مرگ (عکس)

دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ

دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ

دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ

دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ

برچسب ها :
پست های منتخب