عکس فیلم ماشین پرنده

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

رونمایی اولین ماشین پرنده برای حمل و نقل هوایی در اسلواکی + ...

گروهی از مخترعان اهل اسلواکی نوعی خودروی پرنده ساخته‌اند که مسیر بین فرودگاه بین‌المللی نیترا و فرودگاه براتیسلاوا را تنها در مدت ۳۵ دقیقه سپری می‌کند.

فرارو

خودروی پرنده دو نفره eVTOL X۲ مجهز به سیستم کنترل پرواز هوشمند و قابلیت‌های پرواز مستقل است و جدیدترین نسل خودرو‌های پرنده است که به طور مستقل توسط XPENG AEROHT وابسته به XPENG توسعه یافته است.

رونمایی از یک ماشین پرنده (+عکس)

این خودرو پس از طی کردن مسافتی حدود 200 متر قادر به بلند شدن از روی زمین است و برای فرود فقط 50 متر نیاز دارد؛ بر روی چمن نیز می‌تواند فرود بیاید و مانند خودروهای دیگر می‌تواند پارک کند.

اولین خودروی پرنده جهان با قیمت ۱۵میلیارد تومان مجوز پرواز ...

بیشتر بخوانید : عکس فیلم ماشین پرنده

اولین ماشین‌ پرنده در 60سال پیش+عکس

سال 2012 شده هنوز و علم این همه پیشرفت کرده اما هنوز هیچ کدام از ما یک ماشین پرنده در خانه نداریم، اما 5 اوتومبیل پرنده از 60 سال پیش در پارکینگ خاک می خورند!

فرارو

Alef Model A که در سن متئو کالیفرنیا ساخته شده است، یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی با بدنه‌ای مشبک است که هشت ملخ را در خود جای داده است.

جدیدترین ماشین پرنده وارد جاده ها شد +تصاویر

خودرو پرنده و ماشین پرنده و جدیدترین ماشین پرنده و تکنولوژی ماشین پرنده را در سایت نمناک ببینید.

ترکیه خودروی پرنده ساخت!/ فیلم

در نمایشگاه «تکنوفست» ترکیه، خودروی پرنده داخلی این کشور به نام «ایرکار» (AirCar) به نمایش درآمد. شرکت سازنده، توسعه ایرکار را از ۳ سال قبل شروع کرده و این فرایند همچنان ادامه دارد. این خودرو احتمالا در سال ۲۰۲۵ میلادی مجوز پرواز در ترکیه را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید : عکس اسکوتر پرنده

فیلم

فیلم

ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم

رونمایی از یک ماشین پرنده (+عکس)

بیشتر بخوانید : عکس فیلم ماشین کنترلی

رونمایی از یک ماشین پرنده (+عکس)

رونمایی از یک ماشین پرنده (+عکس)

رونمایی از یک ماشین پرنده (+عکس)

اولین خودروی پرنده جهان با قیمت ۱۵میلیارد تومان مجوز پرواز گرفت/ عکس

برچسب ها :
پست های منتخب