عکس ماشین های روسیه

سامان محمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اینجا یه گنجینه بی‌نظیر هست، از عکس‌های باکیفیت از انواع ماشین‌های کلاسیک تا مدرن، اسپرت تا لوکس، آف‌رود تا مسابقه‌ای، و هرچیزی که یه عاشق ماشین می‌تونه آرزوش رو داشته باشه، در انتظارت هست. در لومیاپوشی ما سعی کردیم کلی عکس جذاب ماشین و خودرو های باحال براتون جمع اوری کنیم که دیگه نیاز به هیچ وب سایت دیگه ای نداشته باشید.

خودرو در روسیه؛ از تزار تا لادا در بازارهای جهانی! (+تصاویر)

محصولات لوکس خودروسازهای روس؛ از لادا تا لیموزین‌های ...

با اینکه صنعت خودروسازی روسیه قابل مقایسه با ژاپن، آلمان و یا آمریکا نیست اما هنوز هم در بازار خودرو جهانی نقش موثری ایفا می کنند؛ در این گزارش می خواهیم به معرفی شرکت های خودروسازی روسی بپردازیم.

صنعت خودروسازی روسیه در انتظار کمک ایران

روس ها از دیدن اینکه خودروسازان ایرانی با چه سرعتی توانستند قطعات پژو، سیتروئن و رنو را برای بازارهای قطعات خودرو خودشان مهندسی معکوس کنند، شگفت زده شدند.

شرط ورود لادای روسیه به ایران چیست؟

روس‌ها می آیند و چینی‌ها می‌روند؟ صنعت خودروی ایران امروز با ابهامات فراوانی در عرصه داخلی و بین المللی روبروست.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین های روسیه

لادا گرانتا مدل 2023 یا دنا ایران خودرو در روسیه معرفی شد

از اواسط تابستان، اطلاعاتی در مورد ورود قریب الوقوع یک خودروی جدید ایرانی به روسیه در وب‌سایت‌ها و شبکه های اجتماعی این کشور

محصولات لوکس خودروسازهای روس؛ از لادا تا لیموزین‌های ...

فاجعه جدید پس از شکست سایپا و ایران خودرو در بازار روسیه ...

با وجود رویاپردازی‌هایی که سران ایرانی برای حضور در بازار روسیه کرده بودند، همه چیز بر خلاف میل آنها پیش رفت. شرکت بست موتورز، توزیع‌کننده رسمی خودروسازی سایپا در روسیه، که در بهار سال ۲۰۲۳ از عرضه محصولات این برند در بازار روسیه خبر داده بود، در حال انحلال است. ایران خودرو نیز از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون فقط حدود ۱۰۰ خودرو در روسیه به فروش رسانده است.

فرارو

لادا X-Cross برای بازار روسیه در کارخانهٔ آوتوواز در سنت پترزبورگ تولید می‌شود که قبلاً متعلق به نیسان بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو مشابه بستیون T۷۷ باشد که هم‌اکنون قیمت آن در روسیه از ۲.۱۷ میلیون روبل معادل ۲۶،۵۷۰ دلار آغاز می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اولین محصولات جدید لادا در دوران پس از رنو را کراس‌اوور‌ها و سدان‌های چینی تشکیل می‌دهند، زیرا این شرکت روسی به دنبال ساده‌سازی تولیدات خود و تمرکز روی مدل‌هایی است که تقاضای بالایی دارند.

لادا»ی روسی به ایران می‌آید؟ (+عکس)

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که مونتاژ کنندۀ خودرو «لادا» در مصر در حال مذاکره با خودروسازی کشورهای دیگر از جمله ایران است.

محصولات لوکس خودروسازهای روس؛ از لادا تا لیموزین‌های تشریفاتی

ببینید

شرط ورود لادای روسیه به ایران چیست؟

ببینید

ببینید

ببینید

فاجعه جدید پس از شکست سایپا و ایران خودرو در بازار روسیه: ماشین های روسی بدتر از پراید در بازار ایران! + عکس

خودروهای روسی (2)

پست های منتخب